zdravica


Stara je godina, i kako je vikend i nismo u muvingu posla i grada, odlučila sam moje Skrivene pozvati na zdravicu i brunch...danas ionako nitko ne kuha pa mala zakuska dobro dođe ;)

SKRIVENE, eee da....5 žena,svojih i mojih, 5 godina aktivno u druženju i organizaciji, pazi sad: (najpopularniji izraz zadnjih mjesec-dva na društvenim mrežama) SECRET DINNER PARTY-a  i u pravilu uvijek sa zadanom temom i dress codom. o ekipi ovih posebnih žena, ja ih zovem djevojčicama, pisat ću nakon jednog partya, danas samo flash kako bi čuli da postojimo, ali samo onoliko koliko želimo da znate (naša grupa je tajna, kao i naše večere pa i na društvenim mrežama) ;)


no, da se ja vratim na temu....cure dolaze na zadnji čvenk ove godine, mali party koji sam sinoć smislila, ovaj put, bez dress codea, bez teme....samo Mi.

sredila stan i krenula u slaganje delicija koje su dio priče jedne od Skrivenih i njenog poklona svima pod bor....a kako volimo domaće i naše, željela sam i toj priči danas dati poseban pečat i indirektno poželjeti uspjeh u godini koja je njihov veliki početak.
(ovo nije sponzorirani post, ovo je pure patriotizam i dobre želje, jer mi vjerujemo u DOBRO)



dolaze moje djevojčice, svaka u svom filmu, problemima, planovima i pričama, graja sto na sat, još se i pokloni dijele, razmjenjuju....glasne, uvijek.... svaka svoju priču priča i sve se čujemo i razumijemo....neprocjenjivo...nema ljutnje, nema napetosti :)


nema smisla duljiti, red je spremiti se za doček Nove...


mi smo u 90 minuta prošle sve aktualno, sve problematično i sve planirano i mislim da smo spremne za nove situacije :)



definirale datume za nove partye, raspodjelile teme i povode i jedva čekam da Godina krene!!!


i sad, po nekoj formi, treba zaželjeti nešto za godinu koja dolazi....a zapravo, nema tu ništa posebno za reći, bit je u pozitivnim mislima, borbi i ne odustajanju, nikada, ali baš nikada...i taj famozni faktor SREĆE, jer kako kaže moj tata: što ti vrijedi da si bogat i zdrav čovjek na Titanicu, kada nisi imao sreće....


zaista, sreća u sebi nosi sve to što nam treba....mir, zdravlje, ljubav, materijalno blagostanje....sve.


zato, ništa drugo neću više pisati....





SRETNA 2017.!!!!

Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji