ruke od anđela


ovu priču već odavno želim napisati, toliko dugo koliko se divim umijeću i vještini ljudi kojima posvećujem ovaj post.
Antonija i Josip, posebni i svoji, oduvijek. vrijedni i skromni ljudi od anđela.


osječki obrt koji Antonija nasljeđuje od licitarskog majstora i oca Franje i nastavlja, mislim, još predanije i kreativnije, jer i vremena su se promijenila, zahtjevi i očekivanja, sve.
Blažeković medičar i voskar, obiteljski je obrt koji ovo dvoje ljudi vodi kroz život. tako je i mene doveo do njih.


sve o njima možete naći na njihovoj facebook stranici, ali nije mi večeras do tog pisanja o njima....želim ih predstaviti osobno, onako kako ih ja vidim. namjerno pišem u množini i znam da mi gazdarica neće zamjeriti, jer Josip je pčela radilica koja stvara sve preduvjete kako bi Antonija mogla afirmirati svoj talent, svoju kreativnost, umjetnost.


ne znam da li možete uopće pojmiti koliko faza rada, izrade ima stvaranje jednog ovakvog anđela?! koliko sati stajanja, mirne ruke i duha kako bi uresile ove ljepote koje vam večeras predstavljam???
bezbroj sati, bezbroj noći (noć je Njeno vrijeme, onda stvara) i perfekcionizam koji je stalno tjera dalje.


baš anđeli, najbolje predstavljaju sve što rade i stvaraju, iako je bezbroj likova i motiva koji prođu kroz njihovu radionicu, anđeli su nešto posebno, neka njihova priča koja krije u sebi sve dobro i lijepo, sve mirno i skromno, sve drugačije i njihovo. volim Njene anđele.


ova djela ne trebaju puno riječi, zato neću priču ukrasti riječima, pustit ću vas kako bi uživali u prekrasnim fotografijama koje su, također, njihovo autorsko djelo.



vrijeme adventa i jest vrijeme od anđela, a moji prijatelji, ljudi od anđela. oni šalju mir i dobro, sve ono što nam treba.
bezbroj je anđela u maloj radionici u Reisnerovoj ulici, ali svaki ima svoju misiju, svaki nosi svoje Dobro....nemojte propustiti upoznati ih.



moja vrata i moj svijet čuva anđel...Antonijin anđel....moj anđel.


Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji