kuglice


okitila bor danas...ja uvijek uranim, jer za badnjak idem mojima pa se taj dio tradicije odvija u domu mojih roditelja.
i rekoh samoj sebi, ne ideš u krpe dok ne napraviš trufaste najfinije kuglice na svijetu, tim više što sutra imam i goste na ručku!!!
nisam ja neka kolačarka, a i ne furam se na tu komparativnu prednost kada su vještine žena u pitanju, jednostavno, kada mi se peče, pečem....onda i uživam. možda i zato što nisam luda za slatkim, i ako bih trebala birati, moj glas ide slanom i ljutom :)
danas ću vam napisati, valjda najjednostavniji recept na svijetu koji mi je dala moja druga K. i dijelim ga s vama bez njenog odobrenja...hihihihi.




ove garave kuglice, naravno nisu za bor, ako ste pomislili po naslovu da ću o boru pisati, ali nisu ni za one koji vole jako slatko...to kažem iz provjerenog iskustva jer moje frendice mršte lice na okus ovih, meni prefinih trufflesa.
baš su posebni, jer su tako jednostavni i nisu slatki. stoga, ako nemate puno vremena, a niste ovisnik o šećeru, ovo je pravi izbor za vas.

TRUFFLES sa datuljama

- 20 datulja
- 2 žlice kakao praha
- 1 šalica mljevenih badema
- nekoliko kapi ruma (ovo je moj dodatak originalnoj recepturi)

datulje izrežite i očistite od koštica te sameljite u blenderu.



dodajte bademe i kakao te dobro promiješajte kako bi se svi sastojci lijepo povezali, dodajte par kapi ruma (ja ga volim zbog mirisa, ako niste ljubitelj, izbacite) i pravite kuglice.
kuglice uvaljajte u kakao prah i finito!!!



od ove smjese, dobit ćete oko 12 trufflesa, pa možete uduplati ako imate veće društvo i obitelj.
nadam se da ćete uživati kao i ja u ovoj božanstvenoj slastici, koja i nije tako slatka.


laku noć.

Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji