pastorala slavonska


ne znam kako vi, gdje, u kojem kraju živite, ali mi u Slavoniji nismo ovog proljeća skupili u komadu sedam sunčanih dana. skupilo smo zato puno kišnice, lokvi po ritovima i kanalima i milijarde zujajućih napasnika po kojima smo eto postali baš poznati, da se ne sprdam i kažem "popularni" ;)


moja glava puna ideja i proljetnih kulisa po slavonskim poljima, ulicama, cestama, ali kiša ne posustaje....opet sam jako željela dočarati jednu predivnu priču koja nije iz Toskane (možda naslovna fotografija da to naslutiti) ili neke svjetske atrakcije, nego iz jednog slavonskog polja punog mlade raži, jer baš tamo započinje priča o hrani, na polju naše plodne ravnice.....jako sam željela i dobila dva suha dana, tek toliko da možemo prostrti naš "stol" za piknik.


pričala sam Ravlićima kako želim stvoriti jednu pastoralu u našem polju, onom mladom, zelenom, kako želim pokazati svu ljepotu jednostavnosti hrane u prirodi i idile koju može pružiti.


....


narezala sam malo švargla i pečenice, malo kruha i vina, prve trešnje i mirisne jagode kako bi zaokružila ovaj užitak.



eto, ništa posebno za jedan predivan dan, još samo da kiša prestane padati pa da možemo krenuti prema suncu i pastoralama oko nas.


.


Priča je nastala u suradnji s Mesnicama Ravlić na jednom polju u blizini Osijeka.




Photography by Tomislav Šilovinac


Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji