Windsor kada ja dođem

prošlo je prilično godina kako sam posjetila London....moja Tena je slavila 18.pa sam nas počastila ovim putovanjem.
u to vrijeme nisu postojali pametni telefoni, nisam pisala blog, ali sam znala kako nam moram složiti nezaboravno putovanje na kojem moram iskoristiti svaku minutu boravka na Otoku ne bi li doživjeli i vidjeli čim više.


jedan dan smo odlučile provesti van Londona....odabrale smo lokalni izlet: Windsor, Stonhenge, Oxford.


podijelit ću s vama nekoliko savjeta i preporuka s ovog prekrasnog izleta koje se pamti cijeli život.
kada ste u Londonu, pronađite najveću stanicu grada: Victoria Station...vrlo je jednostavno, čim svladate metro (podzemnu) i proučite malo plan grada....ja sam čovjek od papira i pravilo broj jedan svakog mog putovanaj je na "check in-u" u hotelu uzeti taj, tako dragocjen, komad papira.


kada ste ušli na Victoria Station,  naći ćete hrpu lokalnih agencija i izleta koji se na dnevnoj bazi organiziraju....od Škotske, dvoraca Irske do ovog koji smo izabrale. svakako dođite dan prije i sve uplatite, jer svi izleti kreću rano ujutro pa da niste u "cajtnotu". cijena koju smo platili je 500,00kn...obiđite sve agencije i šaltere, možda bude i jeftinijh ponuda.


i tako, ušle smo u polupopunjen bus, turista sa svih krajeva svijeta, od Južne Amerike do dalekog Istoka....dobar osjećaj, a još bolji kad skužiš kako je u busu bilo najviše nas iz HRvatske....naime, uz nas dvije, još jedna obitelj iz Zagreba :)
vodič jedan simpa lik, Škot. brate mili, to razumijeti, ko` naše iz Bednje :(


prva stanica - Windsor....simpa mjesto, gradić prepun turista koji dolaze obići omiljeni kraljičin dvorac i "ljetnikovac" gdje rado provodi godišnji ;)


tu upad plaćate, ubijte me, ali zaboravila sam koliko....no, sve imate garant na netu i službenoj stranici dvorca.


ono što na prvu osvaja, prekrasan je vrt kojim je dvorac okružen. koliko pamtim, slobodno možete ući u njega i opustiti se malo u toj zelenoj oazi.
tu ćete naići i na "Queen Mary`s Dolls` House", mali muzej posvećen kolekcionarstvu Kraljice Mary i minijaturama kuća i predivnih lutkica.
nikako ne propustite ući u kapelicu sv.Jurja, kasnogotičku crkvicu koja me oduševila.
smjenu straže i njihov performans sigurno nećete propustiti, jer se odvija svaki sat.


mi žurimo dalje, vožnja nas vodi kroz pitoreskna engleska sela koja poznajemo iz čuvene serije Umorstva u Midsomeru....prepoznajete te krovove, vrtove, groblje....evo nas i kod trkališta Ascot, 10ak kilometara udaljenog od samog dvorca Windsor. kroz nekih mjesec dana u lipnju počinje Royal Ascot, trke koje su usko povezane uz kraljevsku obitelj čiji su oni i gosti. najpoznatije su valjda po 3.danu koji je posvećen damama i nosi naziv Ladies Day....znate ono kad se pripadnice engleskog "high societya"  takmiče sa šeširima, dekolteima i ludim haljinama :)


evo nas tu...Stonhenge, najposebnije mjesto na svijetu koje sam vidjela. neopisiv mir, samo tihi šum vjetra i koraci očaranih turista.
kaže naš Škot kako smo iznimno sretna grupa, jer ne pamti u godini 2 sunčana dana na Stonehengeu, ali eto....sve se poklopilo.


ovdje plaćate upad, 100,00kuna ili možete ostati s druge strane ceste i diviti se izdaleka. tu imate i suvenirnice, coffee shopove,a mislim da se može i neki fast food pojesti.



ovdje samo morate doći i sve će vam se samo reći.....


idemo dalje, put Oxforda, centar obrazovanja, znanja i jedno od najprestižnijih sveučilišta svijeta.


hm...opet poznate kulise, Umorstva u Midsomeru, Harry Potter....ovo predivno mjesto Britanci su znali iskoristiti za setove svojih popularnih naslova.



tako smo se odjednom našle u studentskoj trpezariji....poznatoj svim filmoljubcima :)


ono po čemu ću ja pamtiti Oxford su ta prekrasna dvorišta skrivena iza zidova sveučilišnih zgrada.
svaka zgrada jedna je znanstvena grupa, studij.



Oxford je prekrasan gradić, tipične engleske arhitekture i zaista se osjećate kao da ste u filmu dok šećete tim autentičnim ulicama.



i na kraju, isprika što fotografije nisu kvalitetnije, ali uzmite u obzir kako su snimane "idiot" kamerom i dva različita aparata....stare su gotovo desetljeće, a ni Šiki nije bio s nama :)






Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji