Violet

 estetika koju dijelimo. Šiki i ja.

ova priča iz osječke Tvrđe nastala je za nas. prvi put smo napravili nešto samo za sebe. nisam ništa kuhala, nismo imali goste, nismo snimali za klijenta, a ni za prijatelje....za nas.

jedna mala osobna iskaznica naše suradnje i estetike. Šikijeva predivna fotografiju, koju svi volite i uvijek hvalite i moja ludost u kombiniranju nespojivog za jednim stolom i ambijenta koji mora biti drugačiji, originalan toliko da će sam biti priča.


prostor je Šikijeva ideja i od trenutka kada me odveo tamo, nisam prestala razmišljati o setu i rekviziti. boja je violet, jer nije bila nikada do sad, jer je drugačija, možda barokna, a možda i proljetna poput jaja koja su ostala iza blagdana.

sada kada pregledavam sve te materijale, imam dojam da smo snimali u nekom samostanu ili napuštenom dvorcu. nismo, snimali smo u centru grada koji krije bezbroj prekrasnih prostora i niša koje tek moramo otkriti.


neću puno pisati, ne želim ukrasti priču ovim fotografijama. zarobljene igrom svijetla i sjene, koju je Šiki tako savršeno prenio. 





nedavno smo čuli simpatičan komentar kako smo kao stari bračni par, stalno grintamo jedno drugom i negodujemo, a zapravo savršeno funkcioniramo i uvijek nađemo zajedničko rješenje, jer si vjerujemo. u pravilu, mi nikada nismo zadovoljni, nekada Šiki više pa ga ja smirujem, a nekada ja pa je priča obrnuta. kakogod, učimo zajedno. zajedno i na vlastitim greškama. 



tortica na stolu je "naked" kakao s borovnicama.








laku noć. budite i dalje tu kraj nas.




Direktor fotografije: Tomislav Šilovinac - Šiki

Scena: Maja Božičanin - maXYama

Lokacija: galerijski prostor u osječkoj Tvrđi












Primjedbe

Autor Karolina rekao je…
Predivno. Sve. Kao i uvijek. Tvrđa je tajnovita, a Vi ste nam uspjeli otkriti dio onoga što skriva. Fotografije, interijer, stol, ma... sve, ostavlja bez daha. Nastavite istraživati skrivene kutke najljepšeg dijela našega grada. (Uz Europsku aveniju, naravno!)

Najčitaniji

Najčitaniji