The Kolač

zaista nemam pravo opravdanje što nisam do sada s vama podijelila ovaj magični šalabahter.
valjda zato što se sve događa s pravim razlogom, pričom i emocijom koja nas pokreće...tako i mene danas moj drug Darko, chef i kreativac čiji rad posebno cijenim.


Darko je prepoznao moj najdraži kolač ( a ja kolače baš i ne jedem, a još manje pečem, ali ovaj bi sama pojela), a u originalu moje mame. neka onda ova mala priča bude njoj u čast...ipak su njeni recepti drugačiji od svih.


gospođa redovno zasladi svaki maXYama ručak svojim dolaskom i tacnom do dvije nekog dražesnog zalogaja :)


ovaj "SF" recept dijelim s vama, zato jer to svaka kuća treba i zato jer ga vole i mladi i stari, žensko i muško.... apsolutni hit!!!


daklem, pravite ga sezonski, onak kako vam ponuda voća diktira, s grane, pije ili dućana....važno da je svježe i vama drago.

SASTOJCI:

- 1 lisnato tijesto (ono u roli)
-  do 500 grama voća (šljive, višnje, trešnje, breskve, jabuke....)
- 2 žlice krušnih mrvica
- 2 žlice Muskvado šećera
- 1 do 2 vanilin šećera
- cimet (opcionalno, ovisno o voću)
- 1 žumanjak
- listići badema

voće narežite na kockice. tijesto odrolajte, polovicu posujte krušnim mrvicama, dodajte nasjeckano voće, posujte vanilin šećerom, cimetom i smeđim šećerom. zarolajte štrucu, stisnite krajeve i premažite cijeli žumanjkom....završite sa listićima badema. pecite dok ne porumeni na 180 stupnjeva cca 30-40 minuta.


Fotografija: Tomislav Šilovinac

Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji