popay zeleno


ovo je jedan brzinski post, kao što je i sam recept koji me je motivirao da ga podijelim s vama...

ideja je stigla sa jednog insta profila (blog: kototamo) plus želja da pojedem nešto lagano i zeleno.

u pauzi posla, jurnem do pije, do moje tete, bake...posao mi diktira da sam tamo uvijek pred zatvaranje, ali znam da je Ona tamo.

dakle, kupujem špinat.



pita teta: koliko, kilu?
ma kud kilu, ja sam single teta, dosta meni pola vrećice...i dok važe, btw, pitam: A pošto je?30,00kn!....dzisssss.....bome, znam se motivirati :)


ova zima i led su zaista digli cijene povrća u nebo....kakogod, mene u  konačnici ovaj ručak košta jako malo, a zaista iziskuje malo vremena za pripremu...pogotovo kada se vratite s posla kući, gladni, nervozni i to...


dosta uvoda, evo recept:

POPAY ZELENA TJESTENINA

- mladi svježi špinat (moež proći i zamrznuti)
- 3,4,5 češnja češnjaka
- maslac
- zelena tjestenina ( može i obična, kakvu imate)
- 2-3 jušne žlice kiselog vrhja ( sami procjenite, ovisno o količini tjestenine)
- sol, papar

tjesteninu skuhajte u slanoj vodi - al dente.
dok se tjestenina kuha, na maslacu propržite kratko češnjak. nemojte dozvoliti da požuti.



dodajte, oprani špinat, kratko dinstajte na laganoj vatri, max.10 min. posolite i popaprite.


skinite s vatre i dodajte kiselo vrhnje.
ja koristim Meggle i ovdje ga prezentiram, jer su me nagradili, jer su osječki proizvod, jer su izvrsni i tako je red.


dodajte tjesteninu -ja nikada ne cijedim tjesteninu, vadim je iz vode direktno i dodajem u jela, tako zadržavam škrob i teksturu umaka.
promiješajte sve, poslužite....parmezan, po želji :)


tjestenina koju sam danas odabrala je od medvjeđeg luka ili crijemoša...pronašla sam je u jednom trg.centru u gradu, vrlo povoljno....a kako crijemoš "vuče" mirisom i okusom na češnjak, mislim kako je ovo na kraju ispala top kombinacija, jer špinat i češnjak ne mogu jedno bez drugog :)
vi odaberite kako volite, klasičnu, od špinata, integralnu....mislim da će svaka biti good.
i da, recept je odokativan, jer ne znam za koliko ljudi kuhate....ako ste "viša" kuharica kao ja, zasigurno nećete fulati u omjerima ;)



dobar tek :)



Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji