lega voli legicu


danas svi o ljubavi materijalno afektiraju, zbore i trude se....jel ;)

kako nisam neki hejter, a ima me i po društvenim mrežama, uklopit ću se u šprancu dana....bar s nazivom posta!!!



ono što mene najviše fascinira kod Te pojave (čitaj: ljubav!!!) je što pokreće kao niti jedna sila na svijetu. volim vjerovati, a i svjedočim godinama o tome kako rad pokreće, ali zasigurno ne toliko koliko Ona, jer nema te emocije niti u jednom poslu, osim možda onom istinskog umjetnika, koji je lišen svake materijalnosti i živi istinski boemski život....živi umjetnost.




nisam umjetnik, ali imam u sebi ljubavi koje me pokreću, motiviraju svaki dan. jedna od njih je i papir koji je moj život već dvadeset godina...teško je u jednom postu nabrojati sve dobro i lijepo što mi je donio, ali jedno ću danas morati istaknuti...ljudi, prijatelji koji su s njim došli.
neprocjenjivo je kad pustiš u život kreativne i vrijedne ljude, one koji vjeruju u ono što rade i nikada ne gube sebe.



moji prijatelji žive u Osijeku, kao i ja posljednjih 20 godina.
u Osijeku žive legice i lege i oni se vole. puno je kreativnih legica i lega, a priča o ovim kreativcima je već odavno poznata u nas, a i šire.

lega-lega je 100% osječki brand, kreiran i proizveden u Osijeku.




sjećam se, kao da je jučer bilo, prvih proizvoda, priče o čaju i šalici....no, no, to su sad već žešće uspomene i emocije....Mit dizajn studio u svom timu ima legice i lege koji su razvijali ovaj brand u nekoliko pravaca...meni je na srcetu ipak najviše papir i tu nema pomoći...naša suradnja i traženje rješenja za svaki novi proizvod.
pokazati ću samo mali dio onoga što možete kod njih naći...puno je toga.




ovu priču pokreće ljubav, isto. ljubav prema gradu, ljudima, odrastanju, kulturi, tradiciji i svemu što grad je.
fenomenalno je što su kroz legu svi upoznali osječki sleng i što to više nisu samo dumine iz Osijeka, već znak prepoznatljivosti grada u kojem živim. ovaj sociološki benefit mi je posebno cool, ali ne mogu ne spomenuti humanitarne projekte u kojima su sudjelovali i pomagali potrebitima u društvu od udruga koje skrbe za djecu s posebnim potrebama pa do udruga za zaštitu životinja....ljubav, prava, osječka.





baš mi je chic ova čipka, pravi ženski partner in crime :)

kad ste u papiru tolike godine i obrnete ih u enormnim količinama, najmanje ga privatno koristite, jer je zapravo vaš život papir....tako i ja, kao i svaka frizerka, koja nema frizure ili postolar s najgorim cipelama, uvijek u deficitu papira, blokića, rokovnika :)

(volim i pokloniti, više me zapravo veseli darivanje i sreća drugih....btw, u tijeku je DARIVANJE na Instagram i FB profilu!!!)




možda nemam papira doma, ali maji lega-lega zato imam....najnosiviji casual komadi mog ormara....svaka svoju priču ima, ali ona da sam "slatka legica" je apsolutno i neoborivo No.1.....nije to lako, prije svega moraš biti iz Osijeka, pa si legica, a drugačije ne moš biti SLATKA :)

ove pre cool, kvalitetne maje za legice i lege i sve druge ljudove možete kupiti u njihovim dućanima ili preko weba: http://www.lega-lega.com/hr/



ovo nije sponzorirani post, ovo je ljubav, ovo su prijatelji :*

Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji