poklon iz Slavonije

rujan je oduvijek za mene mjesec poklona. mjesec je to mog rođendana i darivanja, okupljanja oko stola mojih najdražih.


moje veselje nije samo primati poklone, možda čak i više, raduje me poklanjati....


ekipa iz Ravlića ima novu poklon ideju za sve nas koji želimo poklanjati i uveseljavati druge....priča je "stara", ali u novom, malo drugačijem ruhu. pogađate, nova je to Slavonska bombonjera, kutija vrhunskih slavonskih delicija.



slanina i rakija, ona Jedna slavonska šljiva, čvarci i čvarkomaz, spakovani su u novoj bombonjeri iz Ravlić kanditorije.


s ovkvim poklonom ponosno možemo iz Slavonije doći u goste, u svaku kuću, u svaku zemlju...



za sve prijatelje i rođake, za sve vas koji volite i slavite tradiciju i slavonsku deliciju, poklanjam ovaj puta ja vama!!!
zapratite moj profij na Instagramu i Facebooku i saznajte više o darivanju :)



priča o darivanju i slavonskoj bombonjeri nastala je u suradnji s Mesnicom Ravlić u jednom aljmaškom šljiviku.


Photography: Tomislav Šilovinac

Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji