1.maj

od kada se rodiš, znaš za taj dan, jer slušaš i učiš o pravima koja su izborena prije više od dva stoljeća za radnike i sve nas koji danas "samo" 8 sati provodimo na poslu.

radnik sam kapitalizma, rekla bih prototip, jer sam upala u startu u izvorni sustav koji transparentno naglašava jedino važno: profit. odgojena sam kudikamo blaže, emotivnije, socijalno mekanije....kakogod, znam što mi je činiti svaki dan, ali i za 1.maj :)




ne znam koliko daleko čovjek pamti, koje su to egzaktne godine djetinjstva, prije fragmenti....no, te Budnice koje su me kao klinku budile u 5 ujutro, zasigurno nikada neću zaboraviti.



taj Dan uvijek krene u rano jutro...budnicom ili muvingom u kući, jer bi moji od zore krenuli s pripremama za proslavu Praznika u šumi. tata je u pravilu s budnicom odlazio s dečkima rezervirati poziciju na nekom od izletišta u šumi, jer se taj dan tražila "karta" više....ženska čeljad i djeca, dolaze kasnije, kad već vatra gori :)



danas je slično, samo ja više nisam onaj dječji dio ekipe ( a možda ni ženske čeljadi), trpam se među velike i ložim vatru s prvima i čistim ražnjeve za prve kobaje dok se prava klopa ne dogodi.




nije to obična kobasica, iskreno: NIKADA NE ZNAM KAKO SE ONA TOČNO ZOVE!!! znam jedino da je to najbolja kobaja ikad, svježa i sočna, ljuta i scharf po mom ukusu....pogađate...rade je u najdražoj Mesnici Ravlić :) već godinama, pravilo je nanizati ih na drvene ražnjeve iz šume  i zabosti ih u  zemlju uz vatru odmah od jutra i biti će klope cijeli dan, štogod veliko pekli, kuhali. ovo nije roštilj kobasica, ovo nije suha kobasica, ovo nije debrecinka i te neke....ovo je Ravlić kobaja koja po meni nema konkurenciju u klasi!!!!


čujem da je na akciji ovih dana i neće biti kasno ako je i sutra potražite u jednoj od Mesnica :)







sretan Praznik rada, 1.maj!!!




Photography by TomislavŠilovinac

Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji