"back to school"

rujan je moj mjesec, kakogod okreneš :)

od rođenja preko škole, sve do danas, najviše mu se veselim....više je razloga, ali jedan baš iskače: bogatstvo plodova i okusa kasnog ljeta i mlade jeseni :)

no, pustimo mi na stranu te literarne fraze i vratimo se klopi i školi, jer danas sam tu baš zbog toga.


N. se sprema za školu, uz to svaki dan trening, atletika i odbojka, jer ona je cura za 5, ona je petašica i moja Ruža od kad se rodila....danas moj model i inspiracija za ovaj "old school" školski obrok.



čekam je da se vrati s njemačkog, jer i to ima u vanškolskom programu....no, uhvatile smo zajedničkih sat vremena ne bi li složile dobri stari sendvič prije njenog treninga. zaigrale smo se okusima i napravile malo drugačiji i zdraviji obrok u kojem će biti i voća i vitamina koji su toliko važni kada su djeca i njihov razvoj u pitanju.

za DOBRO sendvič koristile smo:

- DOBRO pršut
- integralno pecivo
- svježu salatu / rukolu
- med
- jabuku (kruška)



blag okus DOBRO pršuta prekrasno se uklapa s voćnim notama jabuke i cvjetnog meda i zaokružuje ovu jednostavnu i valjda najstariju školsku priču kada je obrok u pitanju...SENDVIČ.



na kraju smo imale još toliko vremena da  N. smaže svoj sendvič i zadovoljno zaključi kak je baš "cool" To s medom i jabukom.


Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji