maXYama ručak



(DOBRO skriven u šumi)

ovo je priča, točnije slikovnica o mom prvom skrivenom ručku u šumi.


malo ću pričati, točnije pisati, jer u slikovnicama slike pričaju. moja slikovnica nije obična, velika je kao srce dragog Šikija koji se pridružio mom timu i zajedno sa djevojkom Sanjom stvorio tone emocija kroz svoje fotografije. zapravo, on je bio točka na I u mojoj odluci o ovom "eventu".... (prigovorio mi je ljetos što ga nisam zvala u žito kada sam radila slavonski doručak seljaka u žetvi pa sam se posramila i obećala nešto jače, originalnije)



i tako, krenula je moja fantazija u realizaciju....u startu sam znala kako želim raditi drugačiji "secret supper" i priznajem kako su me motivirali neki ljudi preko bare koji su već debelo u profesionalnim vodama kao chefovi, a onda i u ovom formatu skrivenog ručka.




organizirati "fancy" ručak na ultra tajnoj lokaciji šume Papuka bez ikakve infrastrukture 21.stoljeća, to je bio lajtmotiv....kuhati sve na vatri, uz potok i goste koje svjedoče cijeloj priči stvaranja ručka u nekoliko slijedova.



bio je naručen jesenji dan na + 20 i ako izuzmem nekoliko "situacija" kao što je pucanje etažera s kolačem na pola noć prije, moje zaboravljanje jabuke, malo gljiva u šumi...onda je zaista bio savršen dan u savršenom društvu.



danas ne pišem recepte, samo se hvalim jelima koje sam gostima spremala na vatri (izuzetak je kolač od rabarbare koji sam pekla u pećnici :) ).
najveći izazov bila je ta famozna juha ispod peke koju sam kuhala u bundevi....sad kažem: pis of kejk, ali bila mi je frka, baš. svatko može improvizirati i napraviti je i u običnoj pećnici.
ništa nije tajna, sve su to vrlo jednostavna jela, prije svega sezonska i šumom obojana pa ako ima zainteresiranih, javite se, pošaljem kratke recepte :)





rekla sam kako neću puno pričati i neću se predomisliti, samo ću priznati kako ova priča i koncept skrivenih ručkova na otvorenom ide dalje....bacila sam sama sebi rukavicu....glava je već puna ideja, a podršku i ponude s novim lokacijama neću moći odbiti, jer su toliko posebne :)





i još nekoliko riječi o posebnim ljudima koji su sjeli za moj skriveni stol....redom svi s osmijehom i poklonima stigli.... košarice i čiŽme ponijeli baš kako sam sugerirala....ova slikovnica zbog njih je tako posebna...hvala ljudi :)





sad šutim, što baš i nije lako za mene....uživajte!!!












































































































prije nego vam poželim laku noć, moram istaknuti pomoć moje obitelji, posebno šogora i sisterice, podršku roditelja i veliku pomoć mojih VKV "kelnerica" Mare i Natke, koje su radile za veliku dnevnicu, ali bez ručka :)

tu su i moji sponzori....Mesna industrija DOBRO i INCANTO voćna vina i likeri....veliko HVALA :)





Njima dugujem najveće HVALA.....thanks Šiki & Sanja, volim vas!

*sve fotografije: Photo by Tomislav Šilovinac & Sanja Andraković


čiča mića, gotova je priča :)

Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji