primavera


ne treba puno kada je proljeće za uljepšati dan, trenutak...




pozvala sam frendicu u pomoć za seljenje cvijeća  na balkon poslije zimskog sna....btw, žena sve sama iznijela :)
kako je red, skuhala neke "kineze" ze ručak, jer kad je  moba, neka je s koštom. kolač još jutros ispekla...pa smo kavu odlučile popiti vani, u dvorištu, ispod cvjetne krošnje.




živim u ovom stanu i dvorištu 15 godina, ali nikada nisam popila kavu tu, u mom dvorištu, ispod najljepšeg pogleda na svijetu!!! razlog je jedan,  nedostatak intime, privatnosti od svih tih pogleda s prozora....iako, danas kada ih zbrojim, zaista ih nema puno....raselilo se to nešto ;)






sasvim slučajno skužim kako sam upasirala boju kolača (čitaj: fil) sa okruženjem pa onda i outfit...





kolač najjednostavniji moguć, kakav i priliči "vrsnoj" kolačarki....recept slijedi na kraju posta:)





možda je moj kolač super turbo običan, ali za mene nije, jer su borovnice koje sam u njega stavila stigle sa crnogorskih 2.000 metara i osobno ih je moja sisterica za mene brala, a to je, složiti ćete se, neprocjenjivo :)




ŠTRUDLA OD BOROVNICA

- 1 lisnato tijesto (kupovno, razvaljano)
- 2 jaja
- 5 dag šećera
- 1 vanilin šećer
- 5 dag mljevenih badema
- limunova korica
- žlica grisa
- marmelada od borovnica
- 20 dag borovnica

žumanjke, šećer i vanilin šećer pjenasto izmutite, dodajte bademe, limunovu koricu, gris i snijeg od bjeljanjaka, promiješajte polako.
lisnato tijesto odmotajte i tanko namažite marmeladom, ne do kraja, kako bi uspjeli zalijepiti kore. nadjev rasporedite po tome i po njemu smrznute ili svježe borovnice. zarolajte štrudlu i pecite na 190 stupnjeva cca 35min. hladno režite i ukrasite šećerom u prahu prije posluživanja.




jako malo treba za uljepšati dan....carpe diem!



Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji