kod Maxa


kada bih se ponovo rodila, samo bih poželja jedno: biti moj mačak!
max, mac, mač....bijeli je lik s kojim dijelim život, već gotovo 14 godina.


i nije bez razloga naslov današnjeg posta, jer zaista, ne mogu se oteti dojmu kako zapravo ja živim kod njega, kako je on moj stanodavac i gazda...a ja mali butler koji skače na svaki njegov MAU :)


btw, i blog je dobio ime po njemu. i zna On koliko je važan i kolika je snaga njegove manipulacije, ali nije se on rodio takav. promatra životinja godinama koliko se sve njemu podređuje i koliko mu se ugađa...kupiš stan pa ga opremaš u skladu s njim i njegovim potrebama, navikama, prilagođavaš namještaj i dekor dugoj dlaci....kupuješ samo premium klopu, čistiš mu zubni kamenac češće nego sebi i tako.....voli se to :)


vrijeme je godišnjih odmora i volim ovo vrijeme kada smo zajedno. uživam još kratko u prazničnom dekoru i brojim sitno dane, jer uskoro se vraćam na posao. ne planiram skoro raskititi bor, volim kad svijetli i sjaji, ljepši su dani i večeri....ne držim se eto reda, tradicije, divlja sam, a neka sam.
btw, kažu babe i u crkvi da je bor okićen do svijećnice pa vi sad vidite jel sam baš najgora ;)


max koristi gužvu i manje spava, a više demonstrira svoju ludu energiju, kao da mu je 4, a ne 14 godina.
iako luduje, i dalje ne prilazi mom adventskom anGažmanu, a i bor je prerastao, više ga muče pokloni ispod. uglavnom, leti preko kutne i jaši po naslonu iste....nova pozicija u novoj godini!


sinoć je pao i prvi snijeg, procvijetla je moja orhideja, a sutra prijatelji pravoslavci čekaju Božić...


planirala sam na put još ovaj vikend, ali zbog silnih alarma koje mi Vakula svako jutro šalje, ko` baba (da ne kažem p...a) sam se povukla i ne mrdam do daljnjega. iako, mislim kako pretjeruju i paničare, odlučila sam na kraju biti odgovorna i ne sekirati mamu.


odlučila sam i ne napraviti sve ono planirano za godišnji, jer mi se  NE DA.
i neću da se "uzbuđavam" uopće oko šupe i špajza, jer ću te drlogane, opet na kraju ja spremiti!!! ukratko, od Božića nisam radila ništa...Dule, NI-ŠTA.
lažem, jesam, hodala po kućama i družila se s dragim ljudima.....kao što ću i večeras, baš ;)


i tako, mac i ja dane provodimo u piđami....
nadam se kako je i vama godina počela ovako opušteno, bez pameti i da vas obožavaju kao Maxa :)



pusa :*


Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji