čajanka u sengu


jel imate vi  interne izraze u obitelji, krugu bliskih osoba?

kod nas je to začin dnevne neformalne komunikacije pa tako i ovaj naslov posta...naime, moja starija nećakinja je svoj prvi snijeg prije oho-ho, registrirala uzvikom: pada SENG!!!
logično, od tada, mi govorimo "seng" :) kao i "steroran", "čonavnik", "badekisno"....inače, moji izrazi iz mladosti za restoran, novčanik i badekostim.

poluzdrava, virozna i balava, odvukla sam sister u seng, najdublji koji pamtim u životu....naravno, u našu šumu.



tamo gdje ljudska noga nije kročila, samo tragovi srna i ostale šumske ekipe....
kako bi uopće mogli ući sanjkama, šogor i sister dva su  dana prtili i malim traktorom probili put kako bi se moglo kretati kroz pola metra bijelog, gustog tepiha.


moju fantaziju Rusijom, točnije ruskom zimom, obznanila sam u zadnjem postu i nekako sam željela naslov ovome dati: "dvije sestre"....što zbog nas dvije, što zbog gospodina Čehova kojeg nikada nije dovoljno čitati, pa i gledati, ako se ima prilike...kad malo bolje razmislim, možda je to i neka genetika, jer statement našeg oca je Dostojevski, sabrana djela (red u regalu), jelte...očito je tu sve krenulo...zaista, obožavam ruske klasike, prije svega, dramu i Njega, pa onda i sav taj šarm nihilizma i starocarske aristokacije.
no, kako sam sebično izostavila sister iz kadrova ovog posta (navodno, ona tako i želi), imenovah ga čajem koji smo došle popiti :)



rekoh, priča je ruska, a obje sestre cijepljenje od detalja i estetike pa nema labavo....samovar je tu, čaj smo pristavili.


ovaj prekrasni prekrivač je priča za jedan cijeli post i obećajem da će uskoro biti na tapeti.
(gospođa izvan kadra ga osobno isplela ;) )


čaj smo poslužili na bakinoj čipki, koje nam je ostavila za 5 života....eeeee pa vidiš....na nju je sister tako vješta s rukama, a ja sposobna.....ahahahahahaha :) ne moram naglašavati kako je sve što smo odabrale za posluživanje vintage i starije možda i od nas....no, sve ima svoju priču, nama, meni vrijednu, neprocjenjivu.


čaj od limuna s limunom....mama mi preporučila, ali sister baš i nije bila oduševljena. popila ja i njeno, za virozu milina.





dan prekrasan, sunčan, čist i hladan....prava ciča zima i ne možeš ne uživati u ljepoti nedirnute prirode Papuka.


tu, u našoj šumi su i dvije bare, velika i mala. mi smo jučer taborili kod velike.
ja propisno ponijela i opremu.....



kad ono šipak!!!

nema ni B od bare...


samo seng, seng i ništa drugo...piši kući propalo, ni-šta od piruete :)


nema veze, super smo se zabavile, smrzle i nadisale....proprtile još dalje do naše vikendice, dočekale zalazak sunca i pakovale polako prnje.


naša je šuma izvan civilizacije i dometa signala mobilnih mreža....tako, kada se izgubim u šumi, znam da moram na brdo, jer ga tamo ima :)  ...vozim polako po bijeloj cesti prema civilizaciji, a moja sestra lovi signal jer još ima 8 minuta do zatvaranja aukcije, a nije uspjela u šumi licitirati za neko vintage suđe pa još stajemo na vrhu jednog brda gdje je signal i ona šalje bijesno ponude...ja ne vjerujem i umirem od smijeha....nije uspjela u kupovini, na kraju i odustala...ne sumnjam kako već danas nešto pokušava povoljno kupiti :)




Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji