čizma glavu čuva


bar kad sam ja u pitanju :)


iako, ako se sjetim (ne)zgode iz djetinjstva, baš i nije bilo tako. naime, nove gumene čizme frajerski sam htjela pokazati i ući u najveću baru i sve to pred mojim haharima, razbojnicima ulice. no bara, nije bila samo bara, nego šaht koji je bio prepun vode od kiša koje su zaredale....tata me rano naučio plivati, a dalje neću, osim da je bilo vrijeme kao danas :)


dakle, čizme obožavam i to je definitivno obuća koju najduže nosim tokom godine.....valjda ih zato imam toliko.

ove gumene su zadnje, ovojesenske, idealne za ove mokre dane,a opet dovoljno chic za svaku kombinaciju.




jučer na Kopiki, u dobrom društvu jedne mace boje jeseni, prošetala sam ove fancy gumenjače.







čizme: RENA Osijek, Ribarska 1 (ulaz sa Strossmayerove)

Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji