žuto


ne mogu naći pravi i dovoljno poseban način kako bi vam čestitala dan koji slavi hrabrost i snagu žene...

uđem danas u jedan dućan (benzinsku), gdje sam "domaća" i kažem: zdravo djevojčice, sretan ti 8.mart!!!
nismo bile same, na kasi je baš plaćao jedan gospodin svojih 60ak godina, pogledao me, onako sa polusmješkom i tiho se upitao: zar se to još slavi???

njega smo otpremile pokislog, kako je i red, a vama djevojčice, ženske, curke, majke i komadi, posvećujem ovaj post u inat ograničenim ljudima koje vode predrasude :)




ljuta ko` pas, dok sam živa, uvijek ću kazati "8.mart" kako bi provocirala sitne, uskogrudne duše koje dalje od nosa ne vide i ne znaju.




no, nije danas dan za teške priče, bar ga ja ne želim vama....zato odabirem najtopliju boju, ovu najsjajniju od sunca, moju....kažu da je moj planet jupiter, a njegova boja žuta, što god to značilo ;)




dan za žuto i za poklone....



sister mi je pomogla ( znate da ona ima zlatne i spretne ruke, a strpljenja za izvoz) i isplela ovaj proljetni ogrtač za šalicu.
kako idu topliji dani, odlučile smo se za konac i pamuk, vuna se polako pakuje za drugu zimu.



pratite moj profil na Instagramu i Facebooku, tamo ću objaviti pravila nagradne igre.




šalica je dio mog  intimnog rituala svako jutro...neka ovaj mali poklon, kao jedna ženska priča, uđe u vašu intimu i uljepša proljetna jutra :)




odobrio Max :)

Primjedbe

Najčitaniji

Najčitaniji