slatki rogovi


dobro jutro, Badnjak je :)

opet sam kasno legla i malo spavala, a to mi nije drago, no veseli me kako ću slijedećih dana spavati daleko više i odmoriti se propisno.
jeste ispekli sve kolače? sve završili? ja NE.
možda sam si malo too much obveza natovarila ovih dana i digla letvicu pevisoko, s obzirom na sve moje obveze, ali ne odustajem....dug je ovaj današnji dan.
prije nego zatvorim komp, pišem obećani post o obožavanim božićnim jelenima pa se pakujem i krećem mojima na tradicionalni ručak sa obitelji. danas se svi okupljamo kod mame za ručak i za nas kreće Božić.
jučer ispekoh još dvije fele, paprenjake i klasične domaće kekse, ali ne obične. ponovila sam se u jednu modlicu i kada sam je našla, bez obzira na cijenu, uopće nisam dvojila...moja je!!!


pogađate, to su ovi slatki jeleni, možda su i sobovi Rudolfi, baš me briga koji su, meni su mrak i uljepšali su mi ove blagdane.
znam da možda nisam baš svoja, kao ni moja sestra i druga koje su opsesivno okupirane ovim simbolom blagdana, pa kao da se takmičimo oko nabavke ovog dekora....lude žene :)


neću vam pisati recept, jer iskreno nemam ni vremena, a što ćeš tu i pisati, ovo je najobičniji recept, baš nisam htjela fantazirati, već jednostavnošću dati važnost obliku keksa.
nisam još sigurna, možda ih i ukrasim do kraja dana...za sada uživam u ovim prostim, ogoljenim.

ali sam ih zato iskoristila i složila na brzinu mali bor, pa eto.....okitih i ja bor (još jedan), za Badnjak.




pozdrav za sada, pišem opet ovih dana, jer toliko je toga lijepog....okitite najljepši bor, ako ste to ostavili za danas i ne zaboravite poklone za najmilije....pusa :)


Primjedbe

Korisnik Anonimno rekao je…
Prekrasno :)

Najčitaniji

Najčitaniji